_Gwarancja i reklamacje
[Pkt 7 i 8 z Regulaminu sklepu]
7. Gwarancja i reklamacja produktu
7.1. W przypadku wystąpienia wady Produktu zakupionego w Sklepie Internetowym wsporniki.sklep.pl Klient ma możliwość reklamowania wadliwego Produktu na podstawie uregulowanej w Kodeksie Cywilnym gwarancji.
7.2. Sprzedawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy. Termin ten biegnie od dnia dokonania zakupu.
7.3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z opisem.
7.4. Podstawy do reklamacji Produktu nie stanowią:
7.4.1. Różnice w wyglądzie Produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
7.4.2. Montaż Produktu niezgodny z zaleceniami montażowymi.
7.4.3. Użytkowanie Produktu niezgodne z jego przeznaczeniem.
7.4.4. Czyszczenie i konserwacja Produktu niezgodnie z zaleceniami.
7.4.5. Narażenie Produktu na działanie środków i czynników niezgodnych z zaleceniami.
7.5. Reklamacje należy składać za pośrednictwem Formularza Reklamacji. Formularz Reklamacji stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego wsporniki.sklep.pl
Wypełniony przez Klienta Formularz Reklamacji może zostać wysłany:
– pisemnie na adres: PHU WALBA Waldemar Bałaban, ul. Szczepanika 4, 38-400 Krosno,
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@wsporniki.sklep.pl
7.6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient złożył reklamację, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7.7. Klient, który dokonuje uzasadnionej przez Sprzedawcę reklamacji, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Deli, ul. Podkarpacka 2B, 38-400 Krosno.
7.8. Koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.
7.9. Produkt powinien zostać dostarczony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia Uznania reklamacji przez Sprzedawcę.
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
8.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
8.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.